Jenny Bokedal

Kundintervju – J Bokedal Consulting

Berätta lite om din erfarenhet av att arbeta med Fidelis. Vad är det specifikt som du gillar?

Jag heter Jenny Bokedal och driver J Bokedal Consulting AB. Jag kom i kontakt med Fidelis när jag skulle öppna upp mitt enmansföretag. Då det är mitt första bolag så var det många frågor som behövde besvaras där Fidelis alltid fanns till förfogande och hade tålamod med mina frågor. Det jag gillar mest är att jag känner att de alltid finns där för mig och alla mina frågor, företaget känns väldigt familjärt och välkomnande.

Kan du dela med dig av ett specifikt problem eller utmaning du ställdes inför och hur Fidelis hjälpte dig att lösa det?

Fidelis har hjälpt mig många olika problem och frågeställningar jag stått inför, allt ifrån kvittohantering till hur jag ska tänka gällande löneutbetalningar i relation till utdelningar. Stora och svåra frågor som jag som enmansföretagare känner är extra viktiga.

Hur skulle du beskriva den expertis och professionalism som Fidelis visar?

Det finns alltid någon som kan svara på frågan, med det så har de en bredd av kompetens som gör att även om inte personen i frågan kan svara så finns alltid en kollega nära till hands. 

På vilket sätt har Fidelis gjort skillnad för din verksamhet? Finns det något specifikt resultat du skulle vilja lyfta fram?

För mig har de gjort stor skillnad, genom deras tips och kunskaper har jag nu ett kapital som jag kan förvalta vidare och med det växa bolaget. 

Hur är kommunikationen med Fidelis? Känner du dig väl omhändertagen och informerad i hela processen?

Absolut. Jag har en fin kontakt som både känns personlig och professionell. 

Finns det något särskilt ögonblick eller insats från Fidelis som du minns särskilt väl och som du skulle vilja dela med dig av?

Jag minns första gången jag hade ett möte på deras kontor, visst att jag är deras kund men jag tycker ändå att de lyckades få mig att känna mig speciell och välkommen. Även om alla mina frågor säkert är väldigt enkla för dem så fick det mig att känna mig hörd och visa en förståelse för att för mig är de nya och viktiga. De kunde lätt sätta sig in i min nya situation som företagare och gav mig grundläggande tips och trix för hur jag bör tänka. De var, och är, också väldigt tydliga med att oavsett vad som gäller så ligger alltid beslutet hos mig. 

Skulle du rekommendera Fidelis till andra?

Absolut!

Har du haft några andra liknande upplevelser tidigare? Om ja, vad skiljer Fidelis från andra företag du har arbetat med?

Det har jag inte eftersom det här är mitt första bolag, men det är ett väldigt bra betyg att jag inte känner något behov alls att jämföra Fidelis med andra bolag eller byta bolag som hjälper mig med min ekonomi. Jag har många andra runt omkring mig som också har egna bolag och när jag berättar om Fidelis blir de alltid nyfikna att höra mer då de inte har samma upplevelse från sitt bolag som sköter deras ekonomi.


Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *